maandag 5 september 2011

Project ‘Baan Zoeken’ gestart!


Vandaag echt begonnen. Afgelopen dagen heb ik nog niet echt wat kunnen doen namelijk (internet lag er donderdag uit, een long time friend op bezoek, een redactievergadering, zeldzaam mooi weer en een zondag). Maar even een paar daagjes rust voor ik echt aan de slag ga, is ook geen gek idee.

Wel heb ik nog wat vacatures bij elkaar kunnen sprokkelen. Altijd handig om die opgeslagen te hebben met een internetverbinding die er geregeld spontaan uit ligt. Dan kun je eventueel nog je brief schrijven.

Goed, de uren van 10:00 tot 16:00 waren dus geblokt in mijn agenda voor een serious job hunt. Het begon goed. Eerst nog wat vacatures sprokkelen, want onbetrouwbare verbinding. Dat was een goede zet, want mijn angst werd werkelijkheid; de verbinding lag er gauw genoeg uit. Lekker handig als je moet solliciteren! Ik voelde mijn irritatie niveau lichtelijk stijgen. Dan maar mijn vacatures doornemen en nabellen en tussendoor drie wasjes draaien en er twee drogen. Ik houd mij wel bezig.  

Maar godzijdank, op het moment dat ik het internet écht nodig had, deed die het weer! Kon ik toch gewoon thuis mijn c.v. rondsturen en hoefde ik niet naar de bibliotheek. Er zat zelfs een sollicitatie bij. Mooi! Maar hopelijk gaat het morgen beter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten