woensdag 31 augustus 2011

The search begins...

Weer thuis. Weer zonder werk (ik krijg een afkeer van het woord “werkloos” het klinkt zo negatief). Het voelt een beetje als vrijheid, hoopvol, alles ligt weer open!  

Maar laat er geen  misverstand over bestaan; ik wil zo graag weer aan het werk.  Niets doen kan ik na mijn 65 (of 67e ?) wel…. Ik ga er gewoon hard tegen aan!

Vandaag was mijn laatste dag op het werk. Het is altijd een beetje raar om afscheid te nemen, maar het hoort erbij.  Ik was al maandag begonnen met het voorbereiden van de overdracht, dus vandaag hoefde ik minder te doen dan ik had verwacht. Lekker rustig. Ik mocht daarom wel eerder naar huis. Ach, dat is ook wel weer fijn.

Goed, de huidige status: ik verwacht een respons op een sollicitatiegesprek van gisteren en een reactie op een brief. Dat is het even voor nu.

Morgen weer een dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten