dinsdag 27 september 2011

Andere zaken

De tijd vordert, maar ik solliciteer gestaag door.  Wel afgewisseld door leukere zaken…

Zo heb ik vandaag eindelijk een bezoek gebracht aan mijn oude stageplek. Gelukkig was ook bijna iedereen aanwezig. Dat is natuurlijk even afwachten als je op de bonnefooi langsgaat tegen het toch wel wat late tijdstip van 16:00.

Het was uiteraard erg leuk om iedereen weer te zien! Mijn avonturen als werkzoekende heb ik natuurlijk verscheidene keren verhaald. Iets wat mij een lijstje met namen van wervingskantoren e.d. heeft  opgeleverd. Een spontane actie waar mijn oud-collega’s zich enthousiast op stortten. Dus wie weet wat dat gaat opleveren.

Overigens heb ik er ook een nieuwe hobby bij (als ik dat zo mag noemen). Ik ben waarachtig begonnen met sporten. Een aantal keer per week ga ik joggen met een vriendin. Ik denk dat ik nu waarschijnlijk de afgelopen anderhalve week vaker heb gesport dan het afgelopen jaar. Al is dat met mijn sportieve staat van dienst ook weer niet zo’n prestatie.

Erg leuk was dat we een keer tijdens het hardlopen een hardloopcoach tegenkwamen, die ons spontaan advies heeft gegeven. Ze heeft een hardloopclinic waar je fatsoenlijk leert hardlopen. Dus op zo’n manier dat je je spieren op een juiste manier gebruikt (met alle voordelen van dien).  En guess what, ik heb me aangemeld. Over twaalf weken moet ik 5 km kunnen lopen. Ik ben benieuwd.

Dus al werkzoekend en hardlopend ga ik oktober in. Hopelijk kan ik dan fit en met een prima conditie aan een nieuwe baan beginnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten